UDF

UDF

torsdag 17 maj 2012

Succé i Lübeck!



Ska lägga upp ett dags inlägg lite senare ikväll, men nu tänkte jag skriva lite om hur konserten vi precis avklarat blev:

Jag måste säga att jag är en stolt medlem av Uppsala domkyrkas flickkör, för Gud vad bra vi var. Vi var bäst! (kort och gott) Ingen svimmade, trots att vi stod hela vårt långa program och alla sjöng verkligen jätte fint.
Vi har fått flera fina kommentarer om våran konsert, och publiken och Maggan verkar nöjda.
Så nu får vi ladda om och göra en lika bra konsert i Berlin på lördag... :D

3 kommentarer:

  1. Ni är bäst= Ni äger! Fortsätt så, kram till er alla från Monica Mannberg.

    SvaraRadera
  2. Oj så roligt! önskar jag hade varit där och fått höra er! ha det så roligt och lycka till i Berlin. kramar till alla! mvh/ Elisabeth mamma till Alexandra Klaar

    SvaraRadera
  3. Elisabeth; Tack sa mycket :D
    Alexandra blev mycket glad över att höra att du kommenterat och tackar för "kramen"

    Monica: Haha, om du säger det sa ;) Men tack mamma, har skickat en hälsning till mig själv ;)

    SvaraRadera