UDF

UDF

måndag 21 maj 2012

Hemma igen!

Åh nu är alla 41 korister hemma på svensk mark igen.
Alla har fått krama om sina nära och kära, och förhoppningsvis har de flesta korister redan slängt sig på sängen och skitit helt i att packa upp väskan. Som tur är har de flesta studiedag imorgon, så det är ju ett perfekt tillfälle att ta sovmorgon och packa upp. För mig gäller dock inte det där... Jag ska nämligen åka till Paris imorgon tillsammans med min klass, så för mig blir det inte mycket sömn i natt tyvärr.  Men inga sura miner för det, jag har ju precis varit på en fantastisk turné!

Ett inlägg där jag beskriver hur dagen har sett ut kommer senare ikväll (eller ja i natt, eller ska jag säga morgon?) och även ett lite bättre "Hej-då-vi-har-haft-en-kul-turné" inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar