UDF

UDF

onsdag 16 maj 2012

We are here!!

Nu är vi här i Lübeck.
Alla mår bra och har blivit upphämtade av sina värdfamiljer, och trotts deras lite förskräckta miner över att bo i en främmande familj tror jag alla har hamnat i trevliga och snälla familjer. Jag har hamnat i en underbar liten familj, som pratar mycket bra engelska... Vilket är väldigt tur för mig, eftersom min tyska inte sträcker sig längre än till "bitte" och "danke".
Jag har även fått ta del av familjens trådlösa nätverk, vilket jag tackar hemskt mycket för, eftersom annars skulle jag inte nu kunna sitta här och skriva.

Imorgon blir det stadsvandring och lite annat kul, sen blir det repetition och konsert i Dom Zu Lübeck tillsammans med st Marien Mädchenchor.

Ska vara lite social med min värdfamilj nu, publicerar ett längre inlägg om dagen lite senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar